Idag har jag varit rätt missnöjd

Hej allihopa!

Fram tills nu har jag varit så himla lugn av mig. Idag har jag däremot varit ganska missnöjd med saker och ting. Mamma och pappa försökte trösta men det hjälpte inget vidare. I förmiddags var vi ute på en långpromenad och efter en stund somnade jag. Skönt tyckte jag. Skönt tyckte även mamma och pappa. Under dagens lopp har pappa städat lite grann och lagat mat. Eftersom jag var rätt missnöjd framåt kvällningen så gick vi en runda till - lite kortare denna gången. När vi kom hem gav mamma mig mat och nu ligger vi och sover i sängen. Pappa tycker att det är rätt skönt när både jag och mamma får vila.

Nu kan inte pappa hjälpa mig att blogga längre för han ska städa vidare! Vi höres en annan dag gott folk!

Kram /Maya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0