Min kanin

Hej igen!

Idag har varit en väldigt lugn dag. Pappa försvann en stund på morgonen för att gå på en föreläsning. Vid lunch gick jag och mamma dit för att hälsa på. Vi gjorde sedan sällskap med pappa hem från universitetet. Pappa lagade mat och tvättade medan jag och mamma myste i soffan. Idag blev det spagetti och köttfärssås och för min del blev det mjölk som vanligt!

Mormor kom och hälsade på idag. Hon hade med sig fina bokstäver som pappa satte upp på min dörr. Maya står det nu så att alla vet att det är mitt rum! Jag har ju inte börjat använda det ännu, men det är likväl mitt rum ;D
gammelmormor Maivor var också på besök. hon och mamma pratade i köket medan jag och pappa låg och sov på soffan. Jag tyckte det var skönt att ligga på pappas bröst och sova!

Här får ni en bild på mig och min kanin. Jag fick honom av gammelmoster Marita och han åker med mig i barnvagnen. Jag har inte döpt honom ännu så han får heta "ninen" så länge.

image16

Puss och Kram
/Maya

Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Hej lilla hjärtat, jag ser att "Ninen" inte bara åker med vagnen, bra att ha en sån kompis som kan följa med överallt. Ring gammelmoster om du har problem med at döpa honom, eller varför inte heta Ninen. Puss på dig, o hälsa paranteserna.

2008-05-15 @ 19:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0