Navelsträngen

Hej allihopa!

Inatt var jag jättetrött! Mamma och pappa fick sova i 10 timmar med bara två korta pauser för amning. De var jättetacksamma sa de till mig i morse.

Jag nämnde tidigare att en barnmorska från BVC var här igår. Pappa påpekade då att min navelsträng satt väldigt lös och att han trodde att den skulle ramla av när som helst. Barnmorskan tittade på den och sa
- Den sitter nog inte så löst som du vill tro att den sitter. Den ramlar inte bort än på länge!
- Nähä, sa pappa och tänkte inte mer på det.
I morse när mamma och pappa skulle byta min blöja hittade de min navelsträng i blöjan.
- Vad var det jag sa, sa pappa till mamma.
Det var skönt tyckte jag själv. Det luktar så illa så nu ser jag fram emot mitt nästa bad då jag kanske kan lukta lite mindre navelsträng och lite mer bebis.

Nu ska familjen ut på utflykt. Vi hann inte med att åka till babyproffsen igår. Idag passar vi på när vi ändå ska till City Gross och handla mat för veckan.

Kram /Maya

Kommentarer
Postat av: Madde

Hejsan!

Madde på hydroware här, roligt att se vilken fin Maya ni fick! Hon sitter på anslagstavlan i fikarummet. Låter skönt att ni får sova ut lite då

2008-05-13 @ 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0