Senaste bilderna

Hej igen.

Pappa kom visst på att han glömde alla nya bilder. Ni får helt enkelt stå ut med ett inlägg till! Glöm inte bort att läsa mitt förra bara, lova! ;D

Första bilden är på mig när jag myser på pappas bröst. Vi tittar på Discoverychannel tillsammans, en mycket bra tv-kanal har pappa förklarat för mig. Jag fattar inte så mycket, det är mest bilar och grejjer.

image9

Igår så satt hela familjen ute på balkongen och grillade korv. Mamma och pappa brukar äta där ute för det är svalt i skuggan på dagen och varmt i solen på kvällen. Jag ligger vid sidan om och sover. Jag gillar ju inte direkt korv. Mamma däremot ser nöjd ut!

image10

image11

Jag nämnde tidigare att jag var lite ledsen igår. Här har ni ett bildbevis på att jag inte alltid är lugn och fin!

image12

Mamma var snäll och tröstade mig genom att låta mig sutta på hennes lillfinger. Vilken höjdare!!!

image13

Nu kommer sista bilden för den här gången. Här sitter jag och mamma i soffan och tittar på nyhetsmorgon. Nu när det är så varmt är det rätt skönt att vara lite naken tycker jag! Mamma och pappa är dock oroliga för att jag ska bli för kall så de bäddar ofta in mig i filten.

image14

På återseende!
/Maya

Kommentarer
Postat av: Shazbot

Bra att du ser discovery Maya. Men bilar, nja, jag vet
inte om jag godkänner det. Titta ist på när Hitler invaderar polen eller How its made! De är bra program!

2008-05-11 @ 21:08:16
URL: http://shazbot.bogg.se
Postat av: Em

Grattis till bebisen, den ser söt ut.. liknar pappa linus väldigt mycket! :] ville bara säga det, hade gott! /Em

2008-05-13 @ 11:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0