värkarna fortsätter...

Mamma har starkare och starkare värkar nu. Vi är nere i 4 värkar på 12 minuter. Förlossningen säger att mamma ska äta alvedon och slappna av. Det kan inte vara lätt när det gör så ont! Pappa börjar bli lite stirrig nu och klockar noggrant varje värk. Mellan värkarna försöker mamma slappna av och pappar tar tvåminuters powernaps.

Mamma packade ner energidrycker i förlossningsväskan till pappa. Han har norpat lite av dom och det är bara en kvar, hur ska detta gå? Kanske hinner han springa in på statoil på vägen till sjukhuset?

*pappa gäspar*

Jag kanske kikar in här lite senare inatt, pappa hjälper mig att blogga och nu måste han hjälpa mamma. Ses senare!

Kram /Bebisen


Kommentarer
Postat av: Gammelmoster

Nu är gammelmoster här igen. Hej tösen, fick veta av din pappa att du hittade ut i varje fall. Åh va glad jag blev när pappa ringde. Har jobbat hela dagen till kl 18:00, o gissa om jag har kollat mobilen hela tiden för att se om jag kanske ändå missat att paranteserna ringt. Ta nu och vila upp dig innan alla ska komma och klämma på dig.Puss o kram på dig.

2008-05-07 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0